De corona-crisis

In de eerste helft van 2020 werd de wereld getroffen door een epidemie van het corona-virus. Op deze pagina leggen wij uit hoe deze situatie invloed heeft gehad op ons project.


Het project

Tijdens de corona-crisis stonden meerdere afspraken gepland met de opdrachtgever. Een groot deel van onze communicatie verliep hierdoor via de mail. Afspraken die niet via de mail gehouden konden worden, zoals de tussenpresentatie, hebben wij online uitgevoerd via Google Meet.


De deliverables

Het virus had vooral een grote invloed op deliverable 1. In deze deliverable gingen mensen een vragenlijst invullen. Ons oorspronkelijke plan was om aan mensen dingen te vragen die te maken hadden met ons onderzoek. Zo konden wij het aan veel verschillende mensen vragen en niet alleen aan de mensen die al veel op het internet zitten. Door de corona-crisis was dit helaas niet mogelijk en moesten wij onze vragenlijst verspreiden via verschillende Facebook- en Whatsapp-groepen. Hierdoor konden wij dus alleen mensen bereiken die op Facebook en Whatsapp zitten en niet de mensen die geen toegang hebben tot het internet, waar deze loods ook deels voor is. 


Het eindproduct 

Bij het ontwerpen van de loods hebben wij rekening gehouden met de maatregelen tegen de verspreiding van het corona virus. Bijvoorbeeld door extra brede gangpaden te maken en voldoende ruimte te maken voor  desinfecteerpalen.

CITI-project 2020
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin